en it – Olympia, WA: Police station attacked in solidarity with St. Louis rebels

from anews (link added):

Dearest St. Louis rebels,

Hearing of the recent beatings and torture you endured while refusing the compliance your captors demanded is both beautiful and terrifying. More than anything, the image of repulsive swine punching in your face, holding a knives to your throats, choking you, and generally having a field day with your bodies derives an engulfing inferno of rage and malice; our mouths water for revenge.

Last night a police station was attacked to both lift your spirits and aid the healing of the trauma that was likely inflicted on you while in their clutches. This was also done in effort to encourage other devious plots in your honor.

May the coming week (and beyond) be filled with calculated, vindictive, and well executed revenge.

press report

 

 

Olympia – Attaccata caserma in solidarietà ai ribelli di St. Louis

da waronsociety

trad. ParoleArmate

Cari ribelli di St. Louis,

Sentire del recente pestaggio e della tortura che avete subito per esservi rifiutati di collaborare con i vostri aguzzini è orribile e terrificante. Più che altro, l’immagine di uno schifoso porco che vi dà pugni in faccia, che vi tiene un coltello alla gola, che vi strozza, e che in generale agisce sul vostro corpo scatena un travolgente inferno di rabbia e disprezzo; le nostre bocche cercano vendetta.

La scorsa notte una caserma è stata attaccata sia per far riprendere i vostri spiriti che per aiutare nella cura del trauma che vi è stato inflitto mentre eravate prigionieri. Questo è stato fatto anche per incoraggiare altri complotti in vostro onore.

Che la settimana a venire (e oltre) sia piena di vendette calcolate, aggressive e ben studiate.

 

http://culmine.noblogs.org/2012/05/31/olympia-attaccata-caserma-in-solidarieta-ai-ribelli-di-st-louis/

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *